A nezpůsobí náhodou taková zátěž zpomalení výtoku spalin a vše, co s tím souvisí, stejně jako neúčinnost přeplňování motoru?poota píše:... tak bude nutný převod "do pomala", a to do dost pomala.
Ahoj, Slávek.
A nezpůsobí náhodou taková zátěž zpomalení výtoku spalin a vše, co s tím souvisí, stejně jako neúčinnost přeplňování motoru?poota píše:... tak bude nutný převod "do pomala", a to do dost pomala.
No jo. Samozřejmě. Odpověděl jsem na poslední příspěvek tak nějak z lenosti, či co. Jen jsem tím chtěl podotknout na adresu PeTr1, že ten nápad se mi jeví ještě nepraktičtějším, než dát alternátor na zadní kolo, které se taky vlastně jen tak točí a nic užitečného nedělá, pokud tedy máme auto na přední náhonpoota píše:Nemínil jsem brždění otáček rotoru ...
Bohužial autor na niečo zabudol. Pri údere kladivka sa toto musí "zaprieť" o dosku, čím vyvolá akciu a úder do kocky na doske je reakcia. Je to, akoby si fúkal do plachiet na lodi v ktorej sedíš, alebo tlačil auto, keď v ňom sedíš. Ak by kladivko nebolo uchytené na doske, bolo by to reálne...PureL píše:Co říkaté na Nemeš generátor? http://files.uloziste.com/9f78a576041d2a5b/
Asi nejereálnější popis jaký jsem kdy viděl.
Na tuhle otázku Ti nejlépe odpoví praktický pokus.impedence píše:.. chtěl bych slyšet váš názor jestli je to úplná blbost.
Ačkoliv to zní velice logicky, přeci jen s tím výrokem nesouhlasím. Nejúčinější zabják skvělé myšlenky je blbě provedený pokus. Proto taky bastlíři bastlej a sem tam se nějaká ta "blbost" eventuelně projeví jako skvělá myšlenka.poota píše: Když to bude fungovat, tak je to úžasné - a když ne, tak je to blbost.