Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Moje "škodovka" na vodík!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Ilem
Jsi tajemný jak hrad v karpatech, proč to? Proč mi neřekneš rovnou o co jde , já také před nikým nic neskrývám. Všichni tady děláme vše na vlastní triko jako ty, nebo já, na co si hrát???? Já nejsem 18-ti letá slečna, mně můžeš říct cokoliv na férovku, budu to muset přežít.
Promiň že odkládám servítky ale jdu do toho natvrdo a nějaké řeči že si vzpomeneš, teď fakt nevím na co????? mi příjde nefér.
Před manželkou doma občas také dělám chytrýho, bohužel nic platné, Jí to moc nezajímá- vyjádřil jsem se blbě- vůbec Jí to nesere.
Tak že se vymáčkni, nebo ???
Promiň že odkládám servítky ale jdu do toho natvrdo a nějaké řeči že si vzpomeneš, teď fakt nevím na co????? mi příjde nefér.
Před manželkou doma občas také dělám chytrýho, bohužel nic platné, Jí to moc nezajímá- vyjádřil jsem se blbě- vůbec Jí to nesere.
Tak že se vymáčkni, nebo ???
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Nechci být tajemný, jen se chovám v duchu tohoto fóra. Nikdo tady neřekne nic na férovku, každý si nechává něco pro sebe, aby si ostatní museli domyslet. Takže když jsem četl mezi řádky a dal si dohromady, že 2+2=5 (to je to něco navíc), myslím, že je velmi důležité, aby všechny desky byly utěsněné po celém svém obvodu. Jinak velká část iontů nejde od desky k desce, ale prostě ty pasívní obejde a jde rovnou od + k - , nebo naopak, podle toho, co je to za iont. Potom se víc energie ztrácí na teplo, než na rozklad, protože buduješ na aktivních deskách velmi silnou dvouvrstvu. Teď logicky namítneš, že to samé se se může dít ve vystřižených dírách. Domnívám se, že právě proto je potřeba vyvíječ probublávat. Bublinky vzduchu dočasně zamezí průchodu iontů.
Je to můj názor a zatím ho nemám experimentálně ověřen. Pořád mi nějaká vyšší síla (šéf) brání, abych měl dostatek času na dokončení.
Je to můj názor a zatím ho nemám experimentálně ověřen. Pořád mi nějaká vyšší síla (šéf) brání, abych měl dostatek času na dokončení.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
-
- Starší člen
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
- Bydliště: Zlin
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak to dopadlo? ;)
Uz vsichni cekame netrpelive jak vegetarian na cocku...
Nejake pozitiva a socialni vyhody?
Nejake pozitiva a socialni vyhody?
Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech..
- hudy
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
- Bydliště: Prešov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
bublanie
chalani takto mi to bubla ked mam zapojene len nerezove elektrody. Odobera to z baterie 12V a cca 20A. Je to dost. Ma to takto bublat, ci je to na pohon auta malo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
pro pana mima
pokud jsi naučil jezdit škodovku na vodím bez vnějšího zdroje .....pak smekám. ovšem plave zde škraloup pochyb. můžeš svoje tvrzení podepřít nějakým argumentem??? jsem maxi fanda do alter energy, ale krom vlastní malé vodní elektrárny jsem se dál nedostal. díky
2T
Ahoj jsem tady poprvé a doslova čtu diskuzi jedním dechem. Měl bych jeden malý dotaz. Přes jeden motoweb si sem tam píšu s chlápkem který upravuje 2t motocyklový motor na přímé vstřikování je to stále ve fázi vývoje. Ale za to se vší řídící elektronikou. Tak mě napadlo jestli by se tím nedal vyřešit problém činnosti 2t motoru na vodík. Přikládám jeho jednoduchou prezentaci dodnes udělané práce.
http://www.iee.cas.cz/staff/soda/mz/DI/DI.html
Dle dosavadních zkušenosti bych mohl říct že ke spolupráci a sdílení poznatku by byl vstřícný.
Pokud jsem nějakým způsobem mimo mísu opravte mě.
http://www.iee.cas.cz/staff/soda/mz/DI/DI.html
Dle dosavadních zkušenosti bych mohl říct že ke spolupráci a sdílení poznatku by byl vstřícný.
Pokud jsem nějakým způsobem mimo mísu opravte mě.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2T
Škoda, že nejsi přihlášen. Hned bys ode mě dostal bod. Jen jsem z toho nepochopil, jak má vyřešený mazání.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2T
Nemusí tam být nějaká tryska, která zajístí homogenní rozptýlení oleje ve vzduchu?Vapik píše:
Takze po dotazu, motor je mazan oilmaister cerpadlem pres zpetny ventilek do sani a odtud klasicky uz stejnym principem.
Případně jestli můžeš zjistit druh oleje (asi by měl mít nízkou viskozitu) a velikost trysky vůči objemu motoru.
Dík.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
2T strikacka
Tak ten muj dvoutakt je mazanej pridavanim oleje do sani pomoci davkovaciho cerpadla. Olej je normal dvoutaktni a to ze neni rozptylen homogenne ve vzduchu je vyhoda, jsou tam mensi ztraty, min to huli.
Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2T strikacka
To už je příteli holý fakt nikoli iluze, kdybych to neviděl , tak Ti nepíšu.Soda píše:Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
Jinak děláš pěkný věci Mám v té souvislosti možná přihlouplou otázku:Je možné Tím co si vytvořil vstřikovat i palivo plynné?
K.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2T strikacka
Děkuji za odpověď, měl jsem strach, že bez hmogenního rozptýlení se olej nedostane do všech částí, které je potřeba mazat. Ale asi ano.Soda píše:Tak ten muj dvoutakt je mazanej pridavanim oleje do sani pomoci davkovaciho cerpadla. Olej je normal dvoutaktni a to ze neni rozptylen homogenne ve vzduchu je vyhoda, jsou tam mensi ztraty, min to huli.
Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
Iluze si nechat nevezmeme. Přestože to odporuje současným znalostem, na posledním srazu "vodíkářů" ve Spojených Státech bylo cca 20 000 aut z celého světa, které takto fungují.
Nejsou daleko doby, kdy bylo vědecky dokázáno, že země nemůže být kulatá a že kdyby se člověk pohyboval rychleji než 40 km/h, uvařila by se mu krev. Časy se mění, a naše doba teprve přijde.
Nedávno vědci přišli na to, že podle výpočtů by se měl vesmír rozpínat mnohem rychleji, než se rozpíná. Jinými slovy - někde chybí obrovské množství energie. Není to právě ona, která nám chybí z hlediska zákona zachování energie, abychom vyhoveli "předpisům"?
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
Iluze
Ilem: Zkus chvilku pocitat:
ucinnost spalovaciho motoru cca 30%
Alernator cca 80%
ten elektrolyzer... tezko rict ale pres 50% to nebude. A i kdyby to bylo 100% tak ty predchozi ztraty odsoudi pokus o perpetuum mobile k nezdaru.
Takze 0.3*0.8*0.5=0.12 Tedy pouhych 12% To znamena ze to sezere vic jak 8x tolik elektriky nez ji to vyrobi. i kdyby ten elektrolyzer fungoval na 100% furt to zere 4x vic nez dava, proste to vyzere baterku nez s tim vyjedes ze vrat. Sorry, ale tudy cesta nevede... Vlastne stavite velice neucinny elektromobil.
Karel: Dobra otazka. Ano, dokaze to vstrikovat plynne palivo, ale nejsem si jist jak presne ho to dokaze davkovat. Ale potrebuje to tlak tak 5bar. to vsem pri spravne bytelne konstrukci elektrolyzeru by nebyl problem dosahnout. Funguje to tak, ze benzin se odmeri benzinovym vstrikovacem do komurky vzduchovyho vstrikovace a ten po uzavreni vyfukovyho kanalu otevre a stlaceny vzduch cca 5bar rozbije benzin na jemnou mlhu a foukne to do valce. Za dobu otevreni (4 ms) to tam foukne asi 5 ccm vzduchu... ale kolik presne to zavisi na moc vecech, rychlost otevirani se meni s tlakem.
ucinnost spalovaciho motoru cca 30%
Alernator cca 80%
ten elektrolyzer... tezko rict ale pres 50% to nebude. A i kdyby to bylo 100% tak ty predchozi ztraty odsoudi pokus o perpetuum mobile k nezdaru.
Takze 0.3*0.8*0.5=0.12 Tedy pouhych 12% To znamena ze to sezere vic jak 8x tolik elektriky nez ji to vyrobi. i kdyby ten elektrolyzer fungoval na 100% furt to zere 4x vic nez dava, proste to vyzere baterku nez s tim vyjedes ze vrat. Sorry, ale tudy cesta nevede... Vlastne stavite velice neucinny elektromobil.
Karel: Dobra otazka. Ano, dokaze to vstrikovat plynne palivo, ale nejsem si jist jak presne ho to dokaze davkovat. Ale potrebuje to tlak tak 5bar. to vsem pri spravne bytelne konstrukci elektrolyzeru by nebyl problem dosahnout. Funguje to tak, ze benzin se odmeri benzinovym vstrikovacem do komurky vzduchovyho vstrikovace a ten po uzavreni vyfukovyho kanalu otevre a stlaceny vzduch cca 5bar rozbije benzin na jemnou mlhu a foukne to do valce. Za dobu otevreni (4 ms) to tam foukne asi 5 ccm vzduchu... ale kolik presne to zavisi na moc vecech, rychlost otevirani se meni s tlakem.