Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Ilem

Příspěvek od lajos »

Jsi tajemný jak hrad v karpatech, proč to? Proč mi neřekneš rovnou o co jde , já také před nikým nic neskrývám. Všichni tady děláme vše na vlastní triko jako ty, nebo já, na co si hrát???? Já nejsem 18-ti letá slečna, mně můžeš říct cokoliv na férovku, budu to muset přežít.
Promiň že odkládám servítky ale jdu do toho natvrdo a nějaké řeči že si vzpomeneš, teď fakt nevím na co????? mi příjde nefér.
Před manželkou doma občas také dělám chytrýho, bohužel nic platné, Jí to moc nezajímá- vyjádřil jsem se blbě- vůbec Jí to nesere.
Tak že se vymáčkni, nebo ???


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Nechci být tajemný, jen se chovám v duchu tohoto fóra. Nikdo tady neřekne nic na férovku, každý si nechává něco pro sebe, aby si ostatní museli domyslet. Takže když jsem četl mezi řádky a dal si dohromady, že 2+2=5 (to je to něco navíc), myslím, že je velmi důležité, aby všechny desky byly utěsněné po celém svém obvodu. Jinak velká část iontů nejde od desky k desce, ale prostě ty pasívní obejde a jde rovnou od + k - , nebo naopak, podle toho, co je to za iont. Potom se víc energie ztrácí na teplo, než na rozklad, protože buduješ na aktivních deskách velmi silnou dvouvrstvu. Teď logicky namítneš, že to samé se se může dít ve vystřižených dírách. Domnívám se, že právě proto je potřeba vyvíječ probublávat. Bublinky vzduchu dočasně zamezí průchodu iontů.
Je to můj názor a zatím ho nemám experimentálně ověřen. Pořád mi nějaká vyšší síla (šéf) brání, abych měl dostatek času na dokončení.


"Dum spiro spero"
Ciceron
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Ilem

Příspěvek od lajos »

Dík za vysvětlení.


conny
Starší člen
Příspěvky: 126
Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
Bydliště: Zlin
Dostal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Tak jak to dopadlo? ;)

Příspěvek od conny »

Uz vsichni cekame netrpelive jak vegetarian na cocku... ;)
Nejake pozitiva a socialni vyhody?
:D :D


Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech.. :)
Uživatelský avatar
hudy
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
Bydliště: Prešov - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

bublanie

Příspěvek od hudy »

chalani takto mi to bubla ked mam zapojene len nerezove elektrody. Odobera to z baterie 12V a cca 20A. Je to dost. Ma to takto bublat, ci je to na pohon auta malo?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Markus_

Příspěvek od Markus_ »

Asi to už znate ale je to zajimave : o)



complain

pro pana mima

Příspěvek od complain »

pokud jsi naučil jezdit škodovku na vodím bez vnějšího zdroje .....pak smekám. ovšem plave zde škraloup pochyb. můžeš svoje tvrzení podepřít nějakým argumentem??? jsem maxi fanda do alter energy, ale krom vlastní malé vodní elektrárny jsem se dál nedostal. díky


VApik

2T

Příspěvek od VApik »

Ahoj jsem tady poprvé a doslova čtu diskuzi jedním dechem. Měl bych jeden malý dotaz. Přes jeden motoweb si sem tam píšu s chlápkem který upravuje 2t motocyklový motor na přímé vstřikování je to stále ve fázi vývoje. Ale za to se vší řídící elektronikou. Tak mě napadlo jestli by se tím nedal vyřešit problém činnosti 2t motoru na vodík. Přikládám jeho jednoduchou prezentaci dodnes udělané práce.
http://www.iee.cas.cz/staff/soda/mz/DI/DI.html
Dle dosavadních zkušenosti bych mohl říct že ke spolupráci a sdílení poznatku by byl vstřícný.
Pokud jsem nějakým způsobem mimo mísu opravte mě.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: 2T

Příspěvek od Ilem »

Škoda, že nejsi přihlášen. Hned bys ode mě dostal bod. Jen jsem z toho nepochopil, jak má vyřešený mazání.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Vapik
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: ned 11 lis 2007 11:46
Bydliště: Opava

Re: 2T

Příspěvek od Vapik »

Takze po dotazu, motor je mazan oilmaister cerpadlem pres zpetny ventilek do sani a odtud klasicky uz stejnym principem.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: 2T

Příspěvek od Ilem »

Vapik píše:
Takze po dotazu, motor je mazan oilmaister cerpadlem pres zpetny ventilek do sani a odtud klasicky uz stejnym principem.
Nemusí tam být nějaká tryska, která zajístí homogenní rozptýlení oleje ve vzduchu?
Případně jestli můžeš zjistit druh oleje (asi by měl mít nízkou viskozitu) a velikost trysky vůči objemu motoru.
Dík.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Soda

2T strikacka

Příspěvek od Soda »

Tak ten muj dvoutakt je mazanej pridavanim oleje do sani pomoci davkovaciho cerpadla. Olej je normal dvoutaktni a to ze neni rozptylen homogenne ve vzduchu je vyhoda, jsou tam mensi ztraty, min to huli.
Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: 2T strikacka

Příspěvek od 1220 »

Soda píše:Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
To už je příteli holý fakt nikoli iluze, kdybych to neviděl , tak Ti nepíšu.
Jinak děláš pěkný věci :good: Mám v té souvislosti možná přihlouplou otázku:Je možné Tím co si vytvořil vstřikovat i palivo plynné?
K.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: 2T strikacka

Příspěvek od Ilem »

Soda píše:Tak ten muj dvoutakt je mazanej pridavanim oleje do sani pomoci davkovaciho cerpadla. Olej je normal dvoutaktni a to ze neni rozptylen homogenne ve vzduchu je vyhoda, jsou tam mensi ztraty, min to huli.
Ale nechci vam brat iluze ohledne toho vodiku, elektrikou rozlozit vodu, spalit v motoru a zase delat elektriku: je to energeticky ztratovy. Tudy cesta nevede.
Děkuji za odpověď, měl jsem strach, že bez hmogenního rozptýlení se olej nedostane do všech částí, které je potřeba mazat. Ale asi ano.
Iluze si nechat nevezmeme. Přestože to odporuje současným znalostem, na posledním srazu "vodíkářů" ve Spojených Státech bylo cca 20 000 aut z celého světa, které takto fungují.
Nejsou daleko doby, kdy bylo vědecky dokázáno, že země nemůže být kulatá a že kdyby se člověk pohyboval rychleji než 40 km/h, uvařila by se mu krev. Časy se mění, a naše doba teprve přijde.
Nedávno vědci přišli na to, že podle výpočtů by se měl vesmír rozpínat mnohem rychleji, než se rozpíná. Jinými slovy - někde chybí obrovské množství energie. Není to právě ona, která nám chybí z hlediska zákona zachování energie, abychom vyhoveli "předpisům"?


"Dum spiro spero"
Ciceron
Soda

Iluze

Příspěvek od Soda »

Ilem: Zkus chvilku pocitat:
ucinnost spalovaciho motoru cca 30%
Alernator cca 80%
ten elektrolyzer... tezko rict ale pres 50% to nebude. A i kdyby to bylo 100% tak ty predchozi ztraty odsoudi pokus o perpetuum mobile k nezdaru.

Takze 0.3*0.8*0.5=0.12 Tedy pouhych 12% To znamena ze to sezere vic jak 8x tolik elektriky nez ji to vyrobi. i kdyby ten elektrolyzer fungoval na 100% furt to zere 4x vic nez dava, proste to vyzere baterku nez s tim vyjedes ze vrat. Sorry, ale tudy cesta nevede... Vlastne stavite velice neucinny elektromobil.

Karel: Dobra otazka. Ano, dokaze to vstrikovat plynne palivo, ale nejsem si jist jak presne ho to dokaze davkovat. Ale potrebuje to tlak tak 5bar. to vsem pri spravne bytelne konstrukci elektrolyzeru by nebyl problem dosahnout. Funguje to tak, ze benzin se odmeri benzinovym vstrikovacem do komurky vzduchovyho vstrikovace a ten po uzavreni vyfukovyho kanalu otevre a stlaceny vzduch cca 5bar rozbije benzin na jemnou mlhu a foukne to do valce. Za dobu otevreni (4 ms) to tam foukne asi 5 ccm vzduchu... ale kolik presne to zavisi na moc vecech, rychlost otevirani se meni s tlakem.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“