Ta jízlivá poznámka byla hloupá a předčasná.Peter mi ráno volal a už je v obraze.Vem si elektroskop a změř si všechna auta v okolí,možná ti to dojde.Pro jistotu bych to ještě jednou ověřil Very Happy
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Spořič paliva
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Petr111
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Popojedem
Vzhledem k tomu,že všichni už mají elektroskopy,tak vědí,že automobil má dva silné zdroje a to akumulátor a alternátor a tyto zdroje nám náš vyvíječ "rovnají" do určitého normálu.Proto všechna auta v ulici vykazují téměř shodný náboj.Je tu ale jeden fenomén a to koronární výboj při odpojeném plus pólu.Já to chápu asi tak,že naše vyvíječe mají na víc a my je zbytečně tlumíme.Mám spoustu nápadů,jak to z nich vyždímat,ale teď je řada taky na vás!!!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Novák
Který plus odpojuješ od čeho, ptám se jen proto že odpojení plusu baterky od systému auta při běhu motoru by mohlo mít neblahé následky.
Tak že aby to někdo nezkusil a nezaplakal nad výsledkem.
Tak že určitě neměl si na mysli plus aku?
Tak že aby to někdo nezkusil a nezaplakal nad výsledkem.
Tak že určitě neměl si na mysli plus aku?
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novák
Měl na mysli + u vyvíječe, ale to ty určitě víš, jen jsi chtěl upozornit na to, jak je těžké něco napsat jednoznačně. To co jeden považuje za samozřejmost může druhý pochopit úplně jinak. Dobře, i to je potřeba.lajos píše:Který plus odpojuješ od čeho, ptám se jen proto že odpojení plusu baterky od systému auta při běhu motoru by mohlo mít neblahé následky.
Tak že aby to někdo nezkusil a nezaplakal nad výsledkem.
Tak že určitě neměl si na mysli plus aku?
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Lajos
Ilem má pravdu,nemůžeme tady vypisovat každý detail.Pokud se někdo zabývá touto činností,musí mít určitou úroveň znalostí,jinak zle dopadne.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Peter
Když jsme spolu mluvili,tak jsem ti říkal,že jsem pořád o čárku "dál".To měření je bezva a teď udělej jednu věc,odděl vyvíječ diodou od karosérie.
Konkrétně na mínus připojení diodu a nešetři hodnotama!!A hlavně měř,co se dá!!Pokud máš osciloskop na baterie,tak mě předhoníš .
-
Mám takový dojem,že naše teorie brzy padnou a budeme muset vymyslet něco nového!!
Konkrétně na mínus připojení diodu a nešetři hodnotama!!A hlavně měř,co se dá!!Pokud máš osciloskop na baterie,tak mě předhoníš .
-
Mám takový dojem,že naše teorie brzy padnou a budeme muset vymyslet něco nového!!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
dioda
Petře tu diodu asi obráceně. Jedině že bys chtěl aby tam žádný DC proud netekl, pak to máš správně.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Právě
Právě jsem se vrátil z Hradu tedy od Jeffa a nic jsme nenaměřili.Něco se tam děje,ale to "ukazovátko" nám to nechtělo ukázat.Asi to bude dost vysoko a zatím není čím měřit.Diody se pořád hřejí a dlouhodobý provoz je jejich smrt.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Ampérmetr
Protože ampérmetr s nulou uprostřed budeš těžko shánět, můžeš ho nahradit. Ale ručičky, žádný digitály, jinak naměříš nesmysle.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Právě
Dali jste do série nějaký malý odpor, aby bylo na čem měřit?Novák píše:Právě jsem se vrátil z Hradu tedy od Jeffa a nic jsme nenaměřili.Něco se tam děje,ale to "ukazovátko" nám to nechtělo ukázat.Asi to bude dost vysoko a zatím není čím měřit.Diody se pořád hřejí a dlouhodobý provoz je jejich smrt.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Pár informací
Tohle osloví pouze zasvěcené.Byl to hezký výlet a po cestě jsem ladil.Najel jsem 312km,spotřeba předběžně 6,3l/100km.Kdo ví,čím jezdím,tak pochopí,že to je malý zázrak.Hlavní je,že jsem s tím krámem vůbec nezdržoval a na dálnici jsem ho pěkně držel pod krkem,co to jelo.
Spotřeba vody ve vyvíječi 43ml a tady je ten zakopaný pes.Podle mne tady jde spíše o výpary a jak jsme se bavili o hydrazinu a jiných dusíkatých sloučeninách tak ano,je to možné,ale v tak směšném množství není možné
aby vyvíječ s příkonem 38W šetřil řádově kW.Nebráním se jakémukoliv logickému vysvětlení pomocí klasické fyziky,ale to minimální množství BP a taky protonového vodíku a možná nějaké N+něco mi jako odpověď nestačí.
A karoserii auta v roli elektrostatického generátoru jako odpověď taky neberu.Hledejte dál,třeba někoho něco napadne,ale v tuhle chvíli já osobně neznám logické vysvětlení a to nelogické si nechám pro sebe.
Děkuji za pozornost.
Spotřeba vody ve vyvíječi 43ml a tady je ten zakopaný pes.Podle mne tady jde spíše o výpary a jak jsme se bavili o hydrazinu a jiných dusíkatých sloučeninách tak ano,je to možné,ale v tak směšném množství není možné
aby vyvíječ s příkonem 38W šetřil řádově kW.Nebráním se jakémukoliv logickému vysvětlení pomocí klasické fyziky,ale to minimální množství BP a taky protonového vodíku a možná nějaké N+něco mi jako odpověď nestačí.
A karoserii auta v roli elektrostatického generátoru jako odpověď taky neberu.Hledejte dál,třeba někoho něco napadne,ale v tuhle chvíli já osobně neznám logické vysvětlení a to nelogické si nechám pro sebe.
Děkuji za pozornost.
- Aquarius1
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1195
- Registrován: ned 16 pro 2007 0:43
- Bydliště: Planeta Země
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Aktualizace zapojení
Hmmm - a kde skoncila dioda?Peter píše:V příloze je aktualizace zapojení spořiče.
Diik, Pego