Berky zdravím Ťa. Súhlasím s Petrom . . PePoPeter píše:Máš bod. Takové zasvinění vlákna vítámberky píše: .............Když něco funguje a nechápu jak, neznamená to, že je to zázrak. Ono je mnohem snazší vše připsat na hrb éteru, orgonu nebo kdoví čemu... Já se tomu neposmívám. Jen chci, aby se komunikovalo trochu na úrovni a přemýšlelo.
Tímto se omlouvám zejména Petrovi za zasvinění jeho vlákna a pohoršeným čtenářům mého příspěvku za zvýšenou hladinu adrenalinu.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Spořič paliva
Re: Pár informací
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
merania
co sa tyka tych merani pred a po namontovani setricov, mozem zabezpecit meranie ako vykonu, tak aj emisii gratis na moje tricko.Kto by mal seriozny zaujem, nech sa ozve na SZ.Samozrejme to plati pre funkcne sporice, pri ktorych je evidentny prinos.Nemam moznost tu merat kazdemu kadejaky sumak
-
- Starší člen
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
- Bydliště: Zlin
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Kudy cesta nevede.. Aneb D18 podruhe jinak
Tak jsem si rikal ze oprasim D18 kdyz uz to mam dvakrat (PS: po roce kdy mi nerez trubka vnejsi- +sova elektroda lezela je TOTALNE prozrana)..
Kdyz setric,tak setric.. A kazdy na to jde s plosnyma elektrodama,tak ja zkusim trubky.. Tak pratele,jak by rekl Jara Cimrman, tudy cesta nevede.Dalsi slepa ulicka..
Drivejsi projekt D18 jsem zahodil a popsal jsem podrobne proc.. No ALE po vzoru predlohy se "radoby BP" mel prisavat NAD karburatorem,cili bez valneho podtlaku. A jak mnozi na foru zjistili, podtlak dela divy..
Tak jsem si rekl,treba je to prave tim.. Vzal jsem D18,zkusil opet omotat civkou (kdyz to tam maji,tak to udelam taky), nahodil do auta a vtom me muza prozretelnosti polibila.. Pry ma chodit hladina..Ahaaa
Tak jsem NAD vyvijec do spojky na podtlak od brzd (ten hlavni) posadil kraaasnou krychli madeindoma z plexiskla se vstupem spodem,vystupem vrchem..Pro jistotu..
No projekt D18 je ve vodorovne poloze, hladina skoro zaplnuje valce,kolem je civka.. Vse jsem udelal jak jsem mel,nastartovat a behem par sekund jsem mel plexi krychli plnou vody.Nastesti ji to nenasalo.. Problem byl vtom,ze silikon na prozranych mistech nevydrzel podtlak
Takze pokus c.2: koupil jsem nemagnet trubku o 25cm delsi nez je vnitrni.
Trubky jsou nyni ve svisle poloze, zespodu je vyvedeno probublavani s ventilem (spojene nadoby-stejne hladiny,cili bonus je to ze vidim kolik je ve vyvjieci vody, sani je vyvedeno (do probublavani) nad hladinu vedle vyvijece spolecne s ventilem-skrticim.
Podotlak naveden do hlavniho brzdoveho podtlaku.
V aute mam jiz nainstalovano z predchoziho pokusu rele, ampermetr, vypinac,kontrolku..
Zapojim a ono to "neco dela"
1. I=cca 3A stabilne
2. podtlak 0.8 cca
3. objem cca 2.5l H2O
4. objem vzduchu nad hladinou cca 2l + 1l v expanzce (nechal jsem ji pro jistotu)
5. Civka kolem vnejsi trubky po cele pulmetrove delce
poznatky:
-po pridani plynu se proud nezveda
-po pridani plynu je viditelne v plexi krychli-expanzce neco jako vodni mlha-ihned zmizi po ubrani plynu
-prumerna spotreba pred experintem: 9.3l
-prumerna spotreba po experimentu: 9.35l
vysledek: NE,panove,tudy ne
pokus cislo 2:
-na namet od cloveka z fora jsem dnes sundal civku a nechal hole trubky(zadna magneticak sila kolem vyvijece)
nicmene zadne pozorovatelne zmeny se nedeji (v chovani auta)..
Ted merim pokus cislo 2 bez civky..
Ale predbezny zaver:
trubkama nejdete pro booster-nelze nastavit vzdalenost elektrod, neni nulova elektroda (ano, byla by v systemu JC),proste ne.A to je si myslim hlavni duvod proc je toto zatim neefektivni zarizeni-vzdalenost elektrod je prilis velka (cca 8-10mm), napetovy potencial je delta 12V,co vam to da,cili asi to bude i topit a vytvaret humus..
A ani Kanarev se k tomuto nastaveni nepriklani.
Dam vedet jak jsem dopadl s nastavenim bez civky. Proud se mi zvednul o desetinu bez civky,jinak je stale konstantni..
Kdyz setric,tak setric.. A kazdy na to jde s plosnyma elektrodama,tak ja zkusim trubky.. Tak pratele,jak by rekl Jara Cimrman, tudy cesta nevede.Dalsi slepa ulicka..
Drivejsi projekt D18 jsem zahodil a popsal jsem podrobne proc.. No ALE po vzoru predlohy se "radoby BP" mel prisavat NAD karburatorem,cili bez valneho podtlaku. A jak mnozi na foru zjistili, podtlak dela divy..
Tak jsem si rekl,treba je to prave tim.. Vzal jsem D18,zkusil opet omotat civkou (kdyz to tam maji,tak to udelam taky), nahodil do auta a vtom me muza prozretelnosti polibila.. Pry ma chodit hladina..Ahaaa
Tak jsem NAD vyvijec do spojky na podtlak od brzd (ten hlavni) posadil kraaasnou krychli madeindoma z plexiskla se vstupem spodem,vystupem vrchem..Pro jistotu..
No projekt D18 je ve vodorovne poloze, hladina skoro zaplnuje valce,kolem je civka.. Vse jsem udelal jak jsem mel,nastartovat a behem par sekund jsem mel plexi krychli plnou vody.Nastesti ji to nenasalo.. Problem byl vtom,ze silikon na prozranych mistech nevydrzel podtlak
Takze pokus c.2: koupil jsem nemagnet trubku o 25cm delsi nez je vnitrni.
Trubky jsou nyni ve svisle poloze, zespodu je vyvedeno probublavani s ventilem (spojene nadoby-stejne hladiny,cili bonus je to ze vidim kolik je ve vyvjieci vody, sani je vyvedeno (do probublavani) nad hladinu vedle vyvijece spolecne s ventilem-skrticim.
Podotlak naveden do hlavniho brzdoveho podtlaku.
V aute mam jiz nainstalovano z predchoziho pokusu rele, ampermetr, vypinac,kontrolku..
Zapojim a ono to "neco dela"
1. I=cca 3A stabilne
2. podtlak 0.8 cca
3. objem cca 2.5l H2O
4. objem vzduchu nad hladinou cca 2l + 1l v expanzce (nechal jsem ji pro jistotu)
5. Civka kolem vnejsi trubky po cele pulmetrove delce
poznatky:
-po pridani plynu se proud nezveda
-po pridani plynu je viditelne v plexi krychli-expanzce neco jako vodni mlha-ihned zmizi po ubrani plynu
-prumerna spotreba pred experintem: 9.3l
-prumerna spotreba po experimentu: 9.35l
vysledek: NE,panove,tudy ne
pokus cislo 2:
-na namet od cloveka z fora jsem dnes sundal civku a nechal hole trubky(zadna magneticak sila kolem vyvijece)
nicmene zadne pozorovatelne zmeny se nedeji (v chovani auta)..
Ted merim pokus cislo 2 bez civky..
Ale predbezny zaver:
trubkama nejdete pro booster-nelze nastavit vzdalenost elektrod, neni nulova elektroda (ano, byla by v systemu JC),proste ne.A to je si myslim hlavni duvod proc je toto zatim neefektivni zarizeni-vzdalenost elektrod je prilis velka (cca 8-10mm), napetovy potencial je delta 12V,co vam to da,cili asi to bude i topit a vytvaret humus..
A ani Kanarev se k tomuto nastaveni nepriklani.
Dam vedet jak jsem dopadl s nastavenim bez civky. Proud se mi zvednul o desetinu bez civky,jinak je stale konstantni..
Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech..
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro Cony
I někdo jiný to pustil stejnou cestou jako Ty, posléze se musí dostat přenosové medium do válců, a to nejkratší cestou Tam je error. Závěry s rozestupama vypadají jako dobré. Probublávání máš ? Když uděláš mezispirálu, nic nezkazíš. Vakuometr tam máš ?. Mám 3 dvojspirály, ale auto zatím na špalkách. Když cívky tak kmitavý obvod, alla Liponen, dával to Pego, to by se mi líbilo. Působí to taky dojmem, že vody je moc.Snad tam něco nacpat jako výplń?
K.
K.
-
- Starší člen
- Příspěvky: 126
- Registrován: ned 25 čer 2006 20:20
- Bydliště: Zlin
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re
Vakuometr je na ceste..
pravdou je, ze draha plynu z usti vyvijece smerem do motoru je cca metr a pul pres trubky nez to projde.. Ze by tady chyba?
Dale k civce:
Lubos rikal,ze jakykoliv magnetismus ma neblahy vliv na vyvin H+,
cili se vicemen potvrzuji i tvrdy pristup k magnetismu u JC.
Takze proc tedy civku? Rozdil mezi para a ortho? Jenomze tudy to jit nema prece..
Moc vody si nemyslim.Resp. kdyz to porovnam s D18,tak je to stejne.. kdyz neco ma 102mm prumer a 300mm delku,tak proste po vrchol vnitrniho valce tam te vody proste je cca 2litry..
A rozestupy? Kdyz ma 1.5mm idelani max vyvin,tak 9mm je trochu vice...
Takze nejake navdhy na upravu? Zkratit cestu? Jiny podtlak nez je brzdovy? atd.?
pravdou je, ze draha plynu z usti vyvijece smerem do motoru je cca metr a pul pres trubky nez to projde.. Ze by tady chyba?
Dale k civce:
Lubos rikal,ze jakykoliv magnetismus ma neblahy vliv na vyvin H+,
cili se vicemen potvrzuji i tvrdy pristup k magnetismu u JC.
Takze proc tedy civku? Rozdil mezi para a ortho? Jenomze tudy to jit nema prece..
Moc vody si nemyslim.Resp. kdyz to porovnam s D18,tak je to stejne.. kdyz neco ma 102mm prumer a 300mm delku,tak proste po vrchol vnitrniho valce tam te vody proste je cca 2litry..
A rozestupy? Kdyz ma 1.5mm idelani max vyvin,tak 9mm je trochu vice...
Takze nejake navdhy na upravu? Zkratit cestu? Jiny podtlak nez je brzdovy? atd.?
Tak kdyz uz H2 je mezi nami,ted je to o urazech..
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Berky
Už jsi si postavil nějaký vyvíječ a dal do auta???Pokud ano,nereagoval by jsi tímto způsobem.
Ještě jednou opakuji,moje běžná spotřeba byla 8,7l na sto a s vyvíječem klesla na 6,3l.Pokud to s pick-upem valim po dálnici 130,tak nemám šanci se normálně dostat pod deset litrů,takhle jsem naladil vyvíječ pouze na tuhle rychlost a jel jsem skoro za šest litrů.Po sjetí z dálnice mi chcípl motor a musel jsem vyvíječ seřídit na běžný provoz.
A co se týká logického vysvětlení tak hledej dál,protože mi dneska máme změřenou auru vyvíječe,patogenní zóny,polarity nábojů a spoustu jiných věcí,které se vymykají logice a přesto fungují.Postav si vyvíječ a budeš se jenom divit,co všechno se okolo tebe stane a jak to bude působit na tvůj organismus.Tady je ti školní vzdělání na Ho.....a přestaň se do nás trefovat,nic jsme ti neudělali.Hledej chyby nejdřív u sebe!!!
Ještě jednou opakuji,moje běžná spotřeba byla 8,7l na sto a s vyvíječem klesla na 6,3l.Pokud to s pick-upem valim po dálnici 130,tak nemám šanci se normálně dostat pod deset litrů,takhle jsem naladil vyvíječ pouze na tuhle rychlost a jel jsem skoro za šest litrů.Po sjetí z dálnice mi chcípl motor a musel jsem vyvíječ seřídit na běžný provoz.
A co se týká logického vysvětlení tak hledej dál,protože mi dneska máme změřenou auru vyvíječe,patogenní zóny,polarity nábojů a spoustu jiných věcí,které se vymykají logice a přesto fungují.Postav si vyvíječ a budeš se jenom divit,co všechno se okolo tebe stane a jak to bude působit na tvůj organismus.Tady je ti školní vzdělání na Ho.....a přestaň se do nás trefovat,nic jsme ti neudělali.Hledej chyby nejdřív u sebe!!!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Re
Konečne slušný výsledok gratulációPeter píše:Dnes při měření dosaženo prům spotřeby 3,1l/100km (než mi začalo blbnout probublávání vzduchem) Fabia 1,9SDI
Re: Luboši, (i ostatní)
Berky zdravím Ťa . Z mojéj strani klobúk dole . A že za čo . Pochopil si jednu z velkých "právd" a zverejnil si ju. Za to . . PePoberky píše: Ono totiž člověk často vidí, slyší a cítí to, co chce...
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Re
Ako odpočítavaš spotrebu na vzdialenosť 15 km? Prívod paliva máš z ciachovanej nádoby? Na tých 15 km je to 0,375 l...Peter píše:...Odpoledne jsem si chtěl udělat kontrolní měření, tak jsem spořič vyndal z auta a jel stejnou trasu jako ráno (15km). Průměr byl 2,5l/100km!!!
Naložil jsem asi 200kg materiálu a jel zpátky a celková průměrná spotřeba byla 3,2l/100km (30km).
A teď babo raď!!!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Berky
Promiň,že jsem na tebe tak vyjel,ale měl jsem pocit,že to potřebuješ.
Ty vyvíječe se opravdu chovají nelogicky a je dost obtížné najít nějaké pravidlo,kterým tu funkci obsáhneš.A zase mít v autě několik vyvíječů a přepínat je podle stylu jízdy je taky ptákovina.Ten průběh sání energie není lineární a mimo silně zabydlené lokality se to ladí daleko lépe něž ve městě.
Mám tady úsek,kde vyvíječ vůbec nechodí a když se porozhlédnu kolem,nic neobvyklého nevidím.
Tohle je Petrovo vlákno tak mu sem nebudu dávat svoje teorie a jak už jsem jednou napsal nebudu zveřejňovat nedotažené pokusy.
Ty vyvíječe se opravdu chovají nelogicky a je dost obtížné najít nějaké pravidlo,kterým tu funkci obsáhneš.A zase mít v autě několik vyvíječů a přepínat je podle stylu jízdy je taky ptákovina.Ten průběh sání energie není lineární a mimo silně zabydlené lokality se to ladí daleko lépe něž ve městě.
Mám tady úsek,kde vyvíječ vůbec nechodí a když se porozhlédnu kolem,nic neobvyklého nevidím.
Tohle je Petrovo vlákno tak mu sem nebudu dávat svoje teorie a jak už jsem jednou napsal nebudu zveřejňovat nedotažené pokusy.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování