
Mě se chlapče omlouvat nemusíš a mrzí mě , že jsi nenašel ten správnej průměr hadice i když jsem ho uváděl .
Na Tvou obranu ale zase musím říct , že jsem taky tak přemejšlel a chtěl jsem tam dát větší průměr , aby jakože toho tam šlo víc
Po zralé úvaze jsem si to ale “spočítal“ a zjistil jsem , že tam toho není až tak tolik potřeba , protože procentuelně toho stačí vskutku malé množství ( viz Sano , kterého jsem taky na tomto vlákně už citoval) .
Ve své podstatě ale i já vlastně přesně nevím , kolik je tam toho potřeba , ale asi jsem to aspoň na 0,00000∞1 % trefil , protože to spoří . Pego , či Petr111 to okopírovali stejně , a taky to šlape , takže průměry budou asi s největší pravděpodobností stačit .
Dost dobře sice nechápu , proč Ti to s tou Turbínou nesaje , protože mě se to jede utrhnout z řetězu , ale asi bude někde drobná chybička .
Taky jsem přemýšlel a psal jsem , využít přibrzďování nasávaného vzduchu před filtrem , pomocí jednoduché konstrukce , založené na klapce a pružině , která by se dala nastavit tak , aby se sací tahy rovnoměrně “rozložily “ mezi motor a TRko .
Druhou možností je využití hadičky , která je napojená Za turbínu a slouží k indikaci zapnutí Turba , v měřáku na palubovce .
Třetí možností je použití tlaku výfukového potrubí , ala Karel m , kde napojení spočívá v přesně obráceném principu , jako je klapka před filtrem . Takže vlastně klapka s nastavitelnou pružinou a před ní vývod (hadičko o ø1cm) , všechno namontované na konci výfuku , kde již je teplota velmi nízká .
Touto trubičkou je to vedeno až do mašinky , ale samozřejmě přes přídavný bublák s minimem vody .
Když se všechna tato vylepšení dobře nastaví , tak je téměř 100% jistota , že to pojede jak má .
I když jsem všechno toto zatím nepotřeboval tak to neznamená , že to nevedu v evidenci a že se to nehodlám odzkoušet .
