Ano myslím a taky mám pro to nejaké udelané počty. Dnes nikoho neprekvapí, když je na papíre neco jiné, než ve skutečnosti. Práve to MDI beželo na Nove ve zprávách. Úplne náhodou opomenuli ríct neco jako že auto má akční rádius treba 20km(a proto si ho objednali jako príklad pro letištní provoz - to si však pamatuju i elektrovozíky pro prepravu pošty na nádražích) . Dále energetická neefektivita akumulace pres stlačený vzduch, elektromobil je v tomto mnohem lepší. Vzduchoauto má jedinou výhodu, témer nekonečný počet nabíjecích cyklu, platí za to však složitostí motoru, elektrický motor v porovnání se vzduchovým žije taky témer nekonečne. Je to pouze alternativa pro krátké trate. Kdyby tam dali alespoň rekuperaci. Podával jsem s kolegou návrh financovaný pres APVV z EU na podobné auto s dohríváním peletama, avšak s využitím kompresního tepla(na rozdíl od MDI) a hlavne rekuperací brždení, odbornými a administrativními kritériami to celkem dobre prošlo ale z nedostatku "dostatku penez" byly vybrány treba projekty rešící design nábytku. Kdo ví, že APVV je státem kontrolovaná agentura na podporu výzkumu a vývoje, tak asi není treba komentár.aNONym píše:To: Akord
Ahoj, ty opravdu si myslíš, že jsou jimi uváděné údaje jenom pouhý podvod ?? Myslím si, že by si to nikdo nelazl, protože to by byla jistá sebevražda.
Takže MDI podvod není, ale jeho parametry jsou účelove dezinterpretovány ostatne jako dnes v mnohém. Žijeme v docela ponoreném svete.