Volfe, to nic neříká... hlavně co máš za trachtor.... Já mám 10145 a mám tam dvě 75ah a startujou sqěle. Předtím jsem měl dvě 100ah a nechtělo se tomu.
Bude to tím, že ty nový jsou bosch.
Taky nezapomeň, že pokud máš zetůrek, tak 80% startů dělá startér. A 80% startéru dělají futra....
Tedy ložiska uložení rotoru. Pak stačí na start zetůrka 80ah, s předehřevem 55ah.
Zetůrek myslím do 77ps s atm plněním. O krystalech a jejich morbidních mechanických ztrátách při startování to je jiná melodie. Dnes jsem udělal repas startéru na vw a motá to jak šílený. Pouze jsem vyměnil uložení rotoru.
a pokud jezdíš jen občas, popužívej dobíječku -udržovačku baterie. Já to mám na zásuvku a jak dojedu, mrsknu to tam a ráno to hvízdá jak formule 1
Tímhle nabíjím a udržuju
http://www.autodily-pracharna.cz/nahrad ... 00015.html
Vono, všechno chce svoje