Napiš prosím, co máš za motorizaci tdi, tedy alespoň výkonovou řadu.... mám taky tdi, sice vw, ale s náhonem na 4 kopyta a pokud bych odečtl 2,2 litru, jezdil bych za 3 litry, přičemž litr dělá zadní stálepřipojený náhon a půl litru šílené zimáky, co mám celej rok skrze necesty.
Navíc trachtor mi sežere ročně kolem šesti kubíků nafty, takže bych do toho ionizování šel. ale počítám, že na ionizování pětapůllitrovýho turbodýzla to bude chtít jiný prdítko.....
Možná počkat na ten novej model. Ta optimalizace může dost vylepšit. Každý motor je jiný a co vyhovuje na jednom, tak na druhém už nemusí vyhovovat na 100%. Pak je to všechno vlastně ušité na míru. Když to zoptimalizují zdarma, tak to nemá chybu.
Zkoušel to kamarád na Citroen Jumpy 1,9TD r.v.1997. Auto jezdí denně stejnou trasu ráno 40 km a večer zpět. Najeto 320 km, úspora 1,9 L/100 km. Jinak ty dráty mají vést k brzdovému spínači. Amíci si vymýšlí píčoviny, aby byli slavní. V návodu je, že při použití u stabiláku se dráty nechají nezapojené. U Octávky jsem to měl zapojeno, tady se to nezapojovalo.
Teď to testujeme na benzínové Škodovce. Výsledek dodám, až budu mít podklady
Jestli nejsem příliš dotěrný, zajímalo by mě, jaký že to zázrak moderní vědy a techniky je na té destičce za 100 doláčů?
Předpokládám nějaký měnič na vysoké napětí a střídavý nebo pulzní proud.
Pravděpodobně by se totéž mohlo připojit i na běžně konstruované UFko. Jeho vývoj zatím sice vedu jiným směrem, ale rozhodně nejsem proti odbočkám, které mohou být užitečné.
Zdravím - poota
P.S. Stodoláče je docela žertovná měna
tak se musím přiznat, že nevím. Nejsem výzkumník ani odborník na elektrotechniku. Většinu věcí řeším selským rozumem. Už jsem to tu psal, že nevěřím na výtvory "zlatých českých ručiček", tím je v žádném případě nezatracuju. Když něco chci, tak kupuji ověřenou kvalitu. Jsem prostě uživatel-konzument. Kdyby Škodovku nekoupil VW, tak bych ji neměl ani náhodou. S tím vysokým napětím mi selský rozum říká, že asi moc vyské nebude při vzdálenostech součástek, pro jistotu ale na nic v zapnutém stavu nesahám. Věřil bych víc na vysokou frekvenci. Z destičky odborníci nic nevyčetli. Je tam nějakej šváb, SMD montáž a může to generovat cokoli. Jeden machr řekl něco o vlnovodném kanále v souvislosti s násobkem 2,5". Hlavní je, že to funguje a proč? To pro mne není zase tak moc důležité. Horší je, že jsem se pochlubil v hospodě a všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. Je mi jasné, že si to ale stejně nikdo nekoupí. Přitom se to zaplatí za 2000 km. Hlavně aby to ty experimenty přežilo.
Bulganin píše:.. všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. ..
Jasně, každej to chce, ale zadarmo. Ještě kdybys jim to tam mohl namontovat a dát jim na to záruku. Aby si pak mohli chodit stěžovat, že zrovna jim to ušetřilo o deci míň, než mělo.
Taky znám.
Zdravím - poota
P.S. Otázka byla opravdu na Tebe, dík za odpověď, i když mi moc nepomohla.
Fabia 1,4 MPI najeto 560 km úspora 1,6L/100km. Trochu se to tam muselo nahečmat a anténa se tím trochu zkrátila.
Tím končím s experimentováním a vše definitivně vrátím do svého auta, do přívodu dám pojistku, to provizorní připojení na tvrdo mne děsí. Zajímalo mne, jaký je rozdíl mezi benzíňákem a dieselem, co se týče úspor a čekal jsem u té Fabie lepší výsledek. (Možná by bylo zajímavé ověřit činnost u auta na LPG a CNG).
Zajímavé by to určitě bylo. Tuhle čízu jsem za mlada měl. Pokud bys ji chtěl prodat, mám zájem a pak to klidně zkusím. Jinak další experimnty už nedělám.