buky píše:..
Ak tu někdo napíše jakej je hllavní důvod nemožnosti dosáhnout silovou nerovnováhu, tak stáhnu svoje 99,9% přesvědčení
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vůbec Ti nechci brát Tvoje přesvědčení.
U výbušného motoru stále dodáváš další a další palivo.
U parního motoru dodáváš stále další a další páru.
U tepelného motoru dodáváš stále další a další teplo.
U magnetického motoru máš sílu (= počet permanentních magnetů) stále stejnou, můžeš měnit jenom jejich vzdálenost nebo orientaci. Abys dosáhl podobného stavu jako u ostatních motorů, musel bys vždycky nějaký magnet přidat, aby vznikla nerovnováha. Tu by motor vyrovnal nějakým pohybem, po kterém by už ten přidaný magnet byl zbytečný (= jakoby "spotřebovaný"), takže by ho bylo vhodné odstranit a dát místo něj další, možná o kousek jinam, aby zase vznikla nerovnováha.
Ty magnety by bylo možné "recyklovat" tak, že by se po odstranění ze systému do něj opět vracely, ale to je jenom teorie. V praxi přijdeš velice rychle na to, že na docílení toho koloběhu magnetů potřebuješ víc energie, než jím získáš. Tady je docela namístě otázka "Proč?", když na pohyb samotných magnetů stačí energie opravdu nepatrná.
On je tu totiž ještě jeden zádrhel - potřebuješ "čerstvý" magnet posunout do vhodné polohy, aby se svým polem řekněme že opřel do dejme tomu rotoru, který tím uvádí do pohybu. A tady je to čertovo kopýtko - on ten rotor se snaží "odstrčit" ten čerstvý magnet zpátky tam, odkud přišel, a to úplně stejnou silou, jakou tlačí ten magnet na něj - vynálezce téhle zhovadilosti to nazval akcí a reakcí a senátem to prošlo jako zákon
Mimo téma (offtopic)
Jistá naděje na pranepatrný úspěch by tu ovšem mohla být, pokud by se ta reakce zachytávala něčím, co energii nespotřebovává, třeba nějakou západkou. Jenomže aby to nebylo tak jednoduché, ta reakční síla vzniká postupně už při umisťování "čerstvého" magnetu na jeho "pracoviště". Možná, že tady by pomohlo upevnění magnetů pružně, třeba na plochých a nebo vinutých pružinách, které by akumulovaly akční i reakční sílu až do doby, než zapadne západka či západky. Pak se začnou vracet pružiny a magnety se svými poli o sebe "opřou", takže bude muset "ustoupit" ten nikoli moudřejší, ale ten, který je na rotoru. Tohle je jenom letmý nástin - může to být řešené i jinak a třeba na "přitahování".
Zdravím - poota