Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Dobré srdce Krnova - QR platba na účet města Krnova - Pomoc postiženým při povodních. Více zde...

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

?

Příspěvek od PeTr1 »



PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

?

Příspěvek od PeTr1 »



PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

?

Příspěvek od PeTr1 »

tady jen tak narychlo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Josef
Stálý člen
Příspěvky: 35
Registrován: pát 05 zář 2008 10:20
Bydliště: Plzeň-jih

Re: ?

Příspěvek od Josef »

PeTr1 píše:Ahoj.Co tak udělat na vyfuku parní trysku?Vyfuk se zahřeje a ohřeje tlakovou nadobku s vodou a pomocí trysky by se poháněla malá turbína co by pohaněla alternátor.A motor to nezatíží a je to energie navíc co?
Není to vůbec špatný nápad. Vždyť SCANIA to použila na svých vozech před pár lety pod názvem TURBOCOMPOUND. Pokud si pamatuji tak motor 420k se takto "posílil" na 470k. Bohužel pak to nějak vyšumělo a zda se to dál používá nevím.
Viz ofic stránky SCANIA:

http://www.scania.cz/trucks/main-compon ... ocompound/


PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

Re: ?

Příspěvek od PeTr1 »

přesně tak.když už pálíme benzín,tak proč nevyužít odpadní teplo co je z výfuku a co ještě tlak co jde z výfuku? všechno tohle nemá na zatížení motoru vliv aby to zvíšilo spotřebu.mužem tím pohánět generátor na vyrobu energie pro HHO.je to energi navíc kterou vrátíme motoru.a spotřeba pujde dolu.pomalu začínám vyrabět malou parní turbínu na svody vyfuku.samo sebou z nerezu.


PeTr1
Zasloužilý člen
Příspěvky: 341
Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
Dostal: 3 poděkování

:)

Příspěvek od PeTr1 »

jen tak nápověda
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


keft
Stálý člen
Příspěvky: 67
Registrován: úte 30 bře 2010 19:47
Bydliště: Rožnov
Dostal: 12 poděkování

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od keft »

1. Zatím nerozumím, jaký je rozdíl mezi principem Joe Cell a Mayerem, oba používají soustředné nerez válce a vyvíjejí vodík.
2.Proč systém Joe nenašel masové využití? Abych to pochopil, musel bych toho více přečíst a stálo by mne to více času, nevíte to někdo?


Uživatelský avatar
wolf234
Starší člen
Příspěvky: 158
Registrován: sob 18 říj 2008 12:47
Bydliště: u pajkovačky
Dostal: 9 poděkování

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od wolf234 »

myslim že ten pravy joe cel využival nejaky orgon alebo niečo podobne dlho sa nabijal a mal presnu konštrukciu a presny typ materialu podla mna to je len odvadzanie pozornosti od vyrobi praveho HOH plynu ktory vyrabal stanly. na fore ionizationx je to dobre vysvetlene
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
Slavek Krepelka
Zasloužilý člen
Příspěvky: 6292
Registrován: ned 07 bře 2010 3:35
Bydliště: Ottawa, Canada, dočas. Praha
Dal: 2432 poděkování
Dostal: 3249 poděkování

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od Slavek Krepelka »

keft píše:1. Zatím nerozumím, jaký je rozdíl mezi principem Joe Cell a Mayerem, oba používají soustředné nerez válce a vyvíjejí vodík.
2.Proč systém Joe nenašel masové využití? Abych to pochopil, musel bych toho více přečíst a stálo by mne to více času, nevíte to někdo?
Ve zkratce

J Cell žádný vodík nevyrábí a žádná roura, hliníková či jiná žádný vodík do motoru necpe. Masově nelze využít díky jistým psychicko záhadným závislostem na postrůjci a případném provozovateli J Cell konverze.

Meyer je daleko masově využitelnějsší a fachá všem, kdo ho nějak dokoumali z dané informace. Jedno Meyerovo vozítko konvertované na vodu zakoupil s velikou fanfárou jakýsi Grier někdy před 3 rokama s tím, že to vyzkoumá a do roka zveřejní, jak to fachá. Lhal, přesně jak jsem předpokládal. Jeho organizace je očividně jedním z uzlů záchytné sítě na "podivné" vynálezy, tedy alespoň podle mého soudu.

Jinak na netu je minimálně jedna skupina na N. Zealandu, která se v tom úspěšně šťourá a alespoň před dvěma rokama měla na site všechny inženýrské potřebné informace a i prodávala, podle mne za hubičku cca 400 dolarů NZ stavebnici na převedení na vodu a hodně údajů o potížích, kterými funkční konverze trpí, jako například zavodňování mazacího systému.

Ahoj, Slávek.


Je-li tvá přítomnost ve výhni okolností, vyuč se kovářem své budoucnosti.
keft
Stálý člen
Příspěvky: 67
Registrován: úte 30 bře 2010 19:47
Bydliště: Rožnov
Dostal: 12 poděkování

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od keft »

Dík Slávku. Tam je asi nezbytné, aby ventily, blok motoru i výfuk byl z nerez že? Ale pak je tu možnost skvělého využití Mayera na prostý vývin H2, O2 pro pohon čehokoli, takže kdyby se toho vynálezu použilo třeba v elektrárnách, byl by konec nafty a spojených ekologických problémů. Proto Mayer musel umřít. Stejně mne fascinuje, jak mohl Mayer získat více energie z vody, než do ní vložil!


huhu
Zasloužilý člen
Příspěvky: 980
Registrován: ned 02 led 2011 17:48
Dal: 107 poděkování
Dostal: 23 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od huhu »

keft píše:..... je asi nezbytné, aby ventily, blok motoru i výfuk byl z nerez že?
Blok ani ne.
Ventily a sedla ventilů se dělají nerezová , písty a válce keramické.
Byl tu vloni odkaz na stránky, kde to dost obšírně rozebírají.
Někde v "auto na vodu" tušim.


zdenek.kadula
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: stř 28 pro 2011 20:40

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od zdenek.kadula »

Zdravím všechny výzkumníky vodíku a podobného zařízení.
Obracím se na Vás s prosbou o radu, jak postupovat dále při zprovozňování vyvíječe GEET-Pantone. Mým cílem je topení v RD pomocí kogenerační jednotky . Než však koupím spalovací motor z auta/ Škoda-Favorit myslíte, že bude dobrý?/, tak jsem vše chtěl vyžkoušet v malém.
Mám 4. takt ze sekačky- BRIX, dle doporučení ze stránek quanthome od pana M.Davida jsem si zhotovil vyvíječ GEET viz : vypařování ze vzduchu /druhý způsob zapojení -jen dva ventilý bez přívodu vyfukových plynů do BUBLERU. / Zde se píše , že tento typ zapojení je výhodnější
v tom, že je snadnější regulace než zapojení se čtyřmi kulovými ventily.Což je pravda.
Samotný vyvíječ jsem si vylepšil ? ještě předehřevem nasávaného vzduchu do bubleru.
/ v podstatě třetí trubka na plášti vyvíječe, kde vzduch je ohříván vyfukovými plyny.Po nastartování je hadice přívodního vzduchu teplá, ale samotné palivo se nestačí ohřát, tepla je málo,vzduch rychle proletí. Z toho zřejmě pramení problémy o kterých Vám chci psát a poprosit o radu někoho, kterému už systém jede.
Po prvém nastartování bylo nadšení obrovské, ale netrvalo dlouho. Jednak motor nejde do
otáček a zadruhé výkon i otáčky klesají až uplně motor zhasne. Zkoušel jsem i holý benzín, zde se po zahřátí taky motor začal dusit. Pak jsem zkoušel originál palivo ETANOL s vodou,
motor s pomocí boží klepal, ale taky otáčky klesají až do úplného zadušení.
Zřejmě to vypadá tak. že se vypálí lehké uhlovodíky a voda se neodpařuje /nebo se špatně váže s palivem/?
Nevím jak moc velký vliv má svařovaná konstrukce před šroubovanou.Povídání o důležitosti šroubovaných spojů jsem objevil ,jak naschvál ,až po sváření trubek.Kulatinu uvnitř
1/2" trubky nemám svařovánou /zvolil jsem technologii konců rozřezaných flexkou a roztažených podle průměru trubky /.Někteří mají použité skleněné kuličky - může se kulatina na koncích bodově dotýkat 1/2" trubky, aby nedošlo k zmaření magnetismu?
Myslíte, si že problém je v nedostatečné teplotě vody?
Motor má mít výkon 2,7kW při 3000ot. Chtěl jsem už kupovat asynchronní motor 2,2kW a použít ho jako asynchronní generátor do sítě, ale když mi nepojede perfektně motor, tak s
koupením motoru počkám.
Pokud se mi někdo ozve a poradí budu velice rád, dodá to člověku zase novou energii.
Děkuji s pozdravem Zdeněk.
PS:Přiložil jsem fotky, ale stále je nevidím ,nevím jestli to dělám spávně? Procházet - Otevřít a pak všechno odeslat?Nevím?


Uživatelský avatar
Eter
Starší člen
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 20 lis 2008 11:59

Re: AUTO..na vodu

Příspěvek od Eter »

zdenek.kadula píše:Motor má mít výkon 2,7kW při 3000ot. Chtěl jsem už kupovat asynchronní motor 2,2kW a použít ho jako asynchronní generátor do sítě, ale když mi nepojede perfektně motor, tak s
koupením motoru počkám.
Pokud se mi někdo ozve a poradí budu velice rád, dodá to člověku zase novou energii.
Vies ake mate v cechach zakony o energetike? Vies si predstavit ze bi ti pripojili kogeneracku s GEET do siete, ja len tazko. Ak s tym mate nejake skusenosti aj zo slovenska piste. Ale kogeneracku na vodu asi nema do siete pripojenu nikto.


Uživatelský avatar
galapetr
Stálý člen
Příspěvky: 44
Registrován: pon 19 bře 2007 9:28
Bydliště: Vimperk

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od galapetr »

Vypadá to na zásah uhlovodíkové lobby. Ropné koncerny potřebují prodávat a né šetřit. Kdyby se to rozmohlo, tak by přišly o své bezpracné zisky. Jedna mrňavá součástka a celý úspěšný projekt je v začátku zmařen. Amerika, země neomezených možností, ale když je potřeba, tak se omezí vše, co by mohlo ohrozit zisky nadnárodních koncernů.


keft
Stálý člen
Příspěvky: 67
Registrován: úte 30 bře 2010 19:47
Bydliště: Rožnov
Dostal: 12 poděkování

Re: Suchý spořič UF

Příspěvek od keft »

Ano, to pravda. Z podobných důvodů musel zemřít Stanley Meyer s jeho skvělým vynálezem water fuel cell. Z některých lidí mi je špatně, raději budou vraždit vynálezce, miliony aut bude dál ničit vzduch a ztroskotané tankery otravovat čisté moře. A již řadu let to není nutné! Skvělé video o těchto vynálezech s názvem "Michal Pešta, Proč ještě nevyužíváme volnou energii a jak na to" na:
http://www.cestyksobe.cz/veletrhy-festi ... 1/956.html


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“