Z jednej vzorky (1 auto) sa statistika nerobi.
K zvyseniu spotreby ale nedoslo. Neprislo k lepsej akceleracii? Jedna sa o to, ze na kazdom motore je miera vplyvu (uspory, alebo zmeny prejavu motora) ina. Preto treba viac vzoriek, aj benzin. Ja to pouzivam hlavne na zlepsenie zrychlenia, ako na usporu. Na diesel som ja pouzil 13+7 zavitovu bifilar cievku. Na benzinoch 13+13. Tu mam zhrnutie mojich (aj inych osob) subjektivnych skusenosti:
1. BAC na Astra CDTI 1,7 96kW - auto je zivsie a rychlejsie akceleruje, kolegovia, co si ho poziciavaju ho oznacili Astra OPC
V nizkych otackach sa staci slabo dotykat plynu a auto pekne ide, lepsie, ako predtym. O trochu mi klesla spotreba. Je tam aj UF5-2.
2. BAC na Hyundai I30 1,4MPI 80kW, auto je zive ako svina
, majitel hovori, ze je to ako taky maly ciptuning. Sam som ho raz vyskusal a taha to fakt dobre, lepsie, ako predtym. Je tam aj UF5-2.
3. BAC na Hyundai I20 1,25MPI 62kW, auto je o nieco zivsie, rychlejsie akceleruje, ale menej sa to prejavilo, ako na tej I30. Zaroven tam vsak mam aj dalsie nove upravy, tak to nedokazem objektivne zhodnotit. Tiez staci len steklit plyn a ide to dobre. Je tam aj UF5-2.
4. BAC na Felicia 1,3 MPI 50kW - majitel je spokojny, hovori, ze mu to lepsie taha do kopcov, ako predtym. Je tam aj UF5-2.
5. BAC na VW Passat TDI neznamy motor, po namontovani a nastartovani sa vyrazne stisil motor, auto odcestovalo prec a nemam o nom info
6. BAC na vodovodnej trubke v Bratislave - voda bola predtym "tazka" na pitie, byvalo mi po nej tazko na zaludku, ako aj druhej osobe, co byva v tom byte, po namontovani BAC tento problem vymizol.
7. BAC u mna doma - voda je lahsie stravitelna. Taktiez je pokozka po kupeli jemnejsia, nevysusa sa koza, vobec nepopraska, ak sa dobre neosusim uterakom.
8. Mierne suchsi stromcek (ale nie vyschnuty), predtym polievany normalnou vodou nerobil ziadne pokroky, polievany upravenou vodou zacal vyhanat nove listy. Ale to bol len jeden stromcek.
Pre mna dost neobjektivnych dokazov, pre niekoho to moze byt malo, ale to je uz jeho problem. Pri dnesnom riadeni motora novych aut bude uspora nizsia, ako na priklade, co pouzili autori BAC - tam boli stare motory. Tu vsak ide o to, ze tu sa popiera princip, ze to vobec funguje. Miera, akou sa to prejavi na kazdom motore, je rozna, ale zmena tam je. Takze to funguje. A hlavne, potrebujeme viac vzoriek, takze skusajte a dajte vediet, ako to funguje u vas... Hlavne ma zaujimaju benziny bez akychkolvek uprav.