poota píše:rado211 píše:chcem sa opytat co je vlastne ta kravinka odkial idu kable pripojene na tu spiralu ? ja mam len cistu spiralu v sani a zatial nic nepocitujem ani ohladom vykonu ani spotrebou
Ta "kravinka" je nepochybně UFko, ale bez fotografie, podrobnějšího popisu a nebo nákresu Ti nejsem schopen říct, která je to verze.
Na tu "spirálu" nejsou připojené žádné káble, takže odpadá starost, odkud by měly vést.
Pokud Ti UFko funguje, měl bys zjistit, že motor "táhne" lépe již při nižších otáčkách.
Může být, že si toho při svém způsobu jízdy ani nevšimneš - pak je také velice pravděpodobné, že nebudeš mít ani nižší spotřebu.
UFko totiž snížení spotřeby
nezaručuje, ale pouze
umožňuje.
Když využiješ jeho vlastností hlavně k razantnější jízdě, může Ti klidně spotřebu i zvýšit.
Pro správný chod motoru, pokud to neřeší elektronika, je vhodné zvětšit předstih a nastavit chudší směs - naše generace to dokázala i bez přístrojů a znalosti konkrétních údajů - a docela přesně. Jenže to bylo v dobách, kdy jsme si každé informace vážili, protože se pro ně muselo do knihovny a nebo k machrům. Nebo si na to pracně přijít sám.
Dneska stačí párkrát kliknout, a už se informace hrnou - jenom je poněkud smůla, že 98% těch informací jsou jenom bláboly a dezinformace, z nichž se musí to "zrno" pracně vyzobávat.
Inu, každá doba má to svoje.
Zdravím - poota
zdravím...a musím se připojit.../ jooo.... koho serou moje tečky v textu,... tak ať nečte...nebo jen písmenka...tečky nemusí...
![Jump :jump:](./images/smilies/icon_jump.gif)
/
...a moje připomínky ke "starým" motorům. Dnešní doba nám přináší spoustu výhod, ve všech směrech, tudíž i automobilů a jejich motorů.
Poota testuje UFKO v Trabantu, což je nejidealnější motor na testování čehokoli, tedy myslím spálit ve válcích cokoli. Trabant doslova jezdí i na "zaolejované hadry..."
Pokud budete dělat testy na trabantovi, doporučuji se svěřit se, mě osobně. Nechci se pasovat do role vševěda, ale Traboše znám a vím , jak na něj...../ všímáte si te dlouhé věty bez teček....snažim se....je to dřina...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
/
A teď jen muj názor. Chudší směs. Otázka do pranice. 4 takty neznám, ale Trabant, resp. jakýkoliv 2 fach, při chudší směsi méně maže !!!!! takže více oleje. Jde to kliková ložiska , ojniční ložiska a kroužky. ve 4 taktu jsou kroužky zvané stěrací, to u 2 fachu neznáme, přesto zde jsou 3. Proč? A tato kroužky také musí být mazány./ mluvím o 2 taktu !!/
Trabant zkousne i 1:1 benzin nafta, což jsme v době , kdy benzin stál 3 a nafta 0,5 dělali...jiný předstih jiné mazání, jinej styl jízdy
můj nazor na UFKa ,TRKa a jiná přídavná udělátka.....ANO, ale co výrobek a motor to jiný styl,/ jízdy / jiná forma, jiný obsah.../ nemyslím motoru ale uplatnění /
Uspory se veskrze dají uplatnit jinde , než právě u zakoupeného mercedesu .každý si to jistě spočítá, co obnáší koupě nového auta....a když mám na auto za 1/2 melounu, tak neřeším 0,5 l na 100 uspory....to je na palici a pro blby....
...jsem se rozkecal, ale už jsem to tu deklaroval nekolikrát....../ píšu takovýto litanie, páč jsem upoután na lůžko ...a televise mě nebaví a vědecká literatura se stále číst nedá.../....pravděpodobně jste se stali obětí mého relaxu
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
....zdraví martin11
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)