Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Dobré srdce Krnova - QR platba na účet města Krnova - Pomoc postiženým při povodních. Více zde...

Suchý spořič UF

Návrhy konkrétních zařízení.
Odpovědět
Uživatelský avatar
A(&F)
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4354
Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
Bydliště: Severní čechy
Dal: 1362 poděkování
Dostal: 1195 poděkování

Re: Profesionální řešení

Příspěvek od A(&F) »

Bulganin píše:Řešíte tady věci metodou pokus-omyl, vymýšlíte vymyšlené, přitom existuje profesionální řešení.

http://www.ionizer2009.netne.net/

Nedalo mi to a těch 100 dolarů jsem do toho vrazil, a funguje to líp než jsem čekal.
... škoda jen, žes nenafotil zařízení i z druhé stany, popř. nepopsal, kam jsou připojeny vodiče ... ;) ...


Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema :evil: ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis :) ) ...

... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ... :P
cimirek
Zasloužilý člen
Příspěvky: 493
Registrován: čtv 15 čer 2006 5:56
Dal: 258 poděkování
Dostal: 213 poděkování

Re: Profesionální řešení

Příspěvek od cimirek »

Vypadá to zajímavě.
Mohu se zeptat k čemu jsou ty čtyři dráty? Červený a modrý je asi napájení 12V a co ty další (žlutý a bílý)?


jarda ovčák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1252
Registrován: čtv 19 lis 2009 9:24
Bydliště: Svitavy
Dal: 9 poděkování
Dostal: 99 poděkování

mno...

Příspěvek od jarda ovčák »

Napiš prosím, co máš za motorizaci tdi, tedy alespoň výkonovou řadu.... mám taky tdi, sice vw, ale s náhonem na 4 kopyta a pokud bych odečtl 2,2 litru, jezdil bych za 3 litry, přičemž litr dělá zadní stálepřipojený náhon a půl litru šílené zimáky, co mám celej rok skrze necesty.
Navíc trachtor mi sežere ročně kolem šesti kubíků nafty, takže bych do toho ionizování šel. ale počítám, že na ionizování pětapůllitrovýho turbodýzla to bude chtít jiný prdítko.....


Uživatelský avatar
smotajev
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: ned 26 črc 2009 22:39

Zajímavé

Příspěvek od smotajev »

Možná počkat na ten novej model. Ta optimalizace může dost vylepšit. Každý motor je jiný a co vyhovuje na jednom, tak na druhém už nemusí vyhovovat na 100%. Pak je to všechno vlastně ušité na míru. Když to zoptimalizují zdarma, tak to nemá chybu.


Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

Re: mno

Příspěvek od Bulganin »

Výkonová řada 66 kW, motor AGR nachipováno na 82 kW/240Nm. EGR off.


Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

Další měření

Příspěvek od Bulganin »

Zkoušel to kamarád na Citroen Jumpy 1,9TD r.v.1997. Auto jezdí denně stejnou trasu ráno 40 km a večer zpět. Najeto 320 km, úspora 1,9 L/100 km. Jinak ty dráty mají vést k brzdovému spínači. Amíci si vymýšlí píčoviny, aby byli slavní. V návodu je, že při použití u stabiláku se dráty nechají nezapojené. U Octávky jsem to měl zapojeno, tady se to nezapojovalo.

Obrázek
Obrázek
Teď to testujeme na benzínové Škodovce. Výsledek dodám, až budu mít podklady


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Další měření

Příspěvek od poota »

:good:
Jestli nejsem příliš dotěrný, zajímalo by mě, jaký že to zázrak moderní vědy a techniky je na té destičce za 100 doláčů?
Předpokládám nějaký měnič na vysoké napětí a střídavý nebo pulzní proud.
Pravděpodobně by se totéž mohlo připojit i na běžně konstruované UFko. Jeho vývoj zatím sice vedu jiným směrem, ale rozhodně nejsem proti odbočkám, které mohou být užitečné.

Zdravím - poota
P.S. Stodoláče je docela žertovná měna :lol:


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

Pokud je otázka pro mne,

Příspěvek od Bulganin »

tak se musím přiznat, že nevím. Nejsem výzkumník ani odborník na elektrotechniku. Většinu věcí řeším selským rozumem. Už jsem to tu psal, že nevěřím na výtvory "zlatých českých ručiček", tím je v žádném případě nezatracuju. Když něco chci, tak kupuji ověřenou kvalitu. Jsem prostě uživatel-konzument. Kdyby Škodovku nekoupil VW, tak bych ji neměl ani náhodou. S tím vysokým napětím mi selský rozum říká, že asi moc vyské nebude při vzdálenostech součástek, pro jistotu ale na nic v zapnutém stavu nesahám. Věřil bych víc na vysokou frekvenci. Z destičky odborníci nic nevyčetli. Je tam nějakej šváb, SMD montáž a může to generovat cokoli. Jeden machr řekl něco o vlnovodném kanále v souvislosti s násobkem 2,5". Hlavní je, že to funguje a proč? To pro mne není zase tak moc důležité. Horší je, že jsem se pochlubil v hospodě a všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. Je mi jasné, že si to ale stejně nikdo nekoupí. Přitom se to zaplatí za 2000 km. Hlavně aby to ty experimenty přežilo.


Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Taky jeden spořič

Příspěvek od hapalainen »



Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Pokud je otázka pro mne,

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
Bulganin píše:.. všichni to chtějí půjčit na vyzkoušení. ..
Jasně, každej to chce, ale zadarmo. Ještě kdybys jim to tam mohl namontovat a dát jim na to záruku. Aby si pak mohli chodit stěžovat, že zrovna jim to ušetřilo o deci míň, než mělo.
Taky znám.

Zdravím - poota
P.S. Otázka byla opravdu na Tebe, dík za odpověď, i když mi moc nepomohla. :)


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: Taky jeden spořič

Příspěvek od lajos »

Co to je za úděsnou koninu???? Žádný popis funkce nebo principu?


Uživatelský avatar
A(&F)
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4354
Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
Bydliště: Severní čechy
Dal: 1362 poděkování
Dostal: 1195 poděkování

Re: Taky jeden spořič

Příspěvek od A(&F) »

lajos píše:
Co to je za úděsnou koninu???? Žádný popis funkce nebo principu?
... ale je tam povedená diskuze ... :lol::lol::lol: ... zvláště potom ta úvaha se šesti palubníma zásuvkama ... :D ...


Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema :evil: ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis :) ) ...

... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ... :P
Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

Další měření - poslední

Příspěvek od Bulganin »

Fabia 1,4 MPI najeto 560 km úspora 1,6L/100km. Trochu se to tam muselo nahečmat a anténa se tím trochu zkrátila.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tím končím s experimentováním a vše definitivně vrátím do svého auta, do přívodu dám pojistku, to provizorní připojení na tvrdo mne děsí. Zajímalo mne, jaký je rozdíl mezi benzíňákem a dieselem, co se týče úspor a čekal jsem u té Fabie lepší výsledek. (Možná by bylo zajímavé ověřit činnost u auta na LPG a CNG).


Uživatelský avatar
lepič
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: stř 14 úno 2007 21:25

čtyřtakt x dvoutakt.

Příspěvek od lepič »

Mimo téma (offtopic)
Všechny zkoušky byly na čtyřtaktech. Nebylo by zajímavé ověřit funkci na nějakém dvoutaktu? Mám kejvačku ČZ 175 a žere to jako mlejn.


Uživatelský avatar
Bulganin
Stálý člen
Příspěvky: 33
Registrován: pát 16 říj 2009 20:34
Dostal: 1 poděkování

ČZ175

Příspěvek od Bulganin »

Mimo téma (offtopic)
Zajímavé by to určitě bylo. Tuhle čízu jsem za mlada měl. Pokud bys ji chtěl prodat, mám zájem a pak to klidně zkusím. Jinak další experimnty už nedělám.


Odpovědět

Zpět na „Stavebnice“