lajos píše:Nesmělá otázka pro ty kteří to zkoušejí. Jaké jste měli zkušenosti s případnou nevolností, pokud vůbec?
Herxheimerova reakce, k níž dochází v důsledku uvolňování toxinů při hubení bakterií a virů, se může projevit dočasným zhoršením současných symptomů. Může dojít i k přechodnému návratu předchozích symptomů nebo se objeví symptomy nové. Obvykle jsou pouze nepříjemné, ale občas mohou být i vysilující a vážné.
Může se objevit únava, svalová slabost, vyrážky, bolesti hlavy, citlivost na světlo, bolesti kdekoliv, znecitlivění, pocit na zvracení, průjem, zácpa, zvonění v uších, bolesti zubů, teplota, zimnice, chřipkové stavy, kašel, podrážděnost, deprese, poruchy spánku a „mozková mlha“.
Je třeba si uvědomit, že to všechno je součást procesu. Není to na škodu, naopak: je to
signál, že tělo úspěšně bojuje. Musíte mu ale poskytnout čas, a to je důvod k přechodnému snížení dávek.
Dr. Clark (jejíž poslední knihu jsem také překládal...) doporučuje brát "stravu pro bílé krvinky". Ty totiž k boji s parazity nezbytně potřebují vit. C, selén a germanium (obojí obsahují ořechy!), tedy prvky, z nichž vyrábějí "zbraně", jimiž zabíjejí své oběti. Pokud nejsou dostatečně vybaveny, virus třeba pohltí, ale po nějaké době ho opět musí buď vypustit, anebo jsou spolu s ním sežrány speciálními obřími krvinkami, které nad tím vším mají dozor... nicméně je jich asi jako policajtů na 100k obyvatel... Bílé krvinky ovšem nejen hubí vetřelce, ale současně se starají o detoxikaci organizmu "sběrem trosek" a jejich dopravou k vylučovacím orgánům - játra, ledviny. Bez vitamínu C jsou ovšem bez síly a nemohou dělat svou práci pořádně.
Tady se nám to ovšem trochu hádá, protože vit. C účinky MMS deaktivuje. Humble zde doporučuje napřed důkladnou očistu ústní dutiny pomocí aktivovaného MMS (MMS se přitom nepolyká), provázenou braním velkých dávek vitamínu C. Přidal bych určitě i ty ořechy. Potom, asi po týdnu s "céčkem" už ho můžete přestat brát a povolat svůj imunitní systém k intenzívní léčbě pomocí MMS.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------